2011年8月11日 星期四

冇啦啦被人慘屈, 多得blogger 界的小可力 , 故事很長

原來只要這樣寫就會有人點進來看
實在是一大笑話
把自己說得很委屈 就可以反過來屈人 實在太高明
我不得不開名說 小可力小姐 屈人不要太過份
對 你的文章沒有提到我的名字 不過下面的圖片說明你在講我

圖片內文
嬌 : 而家似係你屈我多d 你亦冇証據我話緊你
你copy我篇文係唔係應該同我講聲呢?

小可力 : 我成篇文都冇話過你" 小嬌" WOW?????
而且" 引用" 都是從你的文章學的
我一直都有追你的文章 (以前)
文中都有提過, 喜歡你的敢言
不過今次冇啦啦開BLOG 講一D 未經證實的事就??????

請問有什麼是 "  未經證實的事 " ??
我把我自己看到的事講出來 請問要證實什麼 ??
而且你把我整段文章 COPY 了
你告訴我這叫引用 ??

你也太過份了吧 我在我的 BLOG 陳述一件我看到的事
我是提到什麼你認為我在講你 ?
我真的很不想舊事重提
你就別懷恨在心了 因為我曾經踢爆你收下兩份試用
你貪心是事實
不用說明以前有追看我的文章
有興趣的朋友自行回顧這篇
找相同遊戲 + 感想 + 終極強力恥笑版
http://hk.myblog.yahoo.com/tungtung_gillian/article?mid=415
誰想增加收視 明眼人一看就知道
我說看到一件事發生 我只說那個人是 BLOGGER
你以為只有你是 BLOGGER 嗎 ??

小嬌 : 點解你認為我講緊你呢?你會唔會太此地無銀?
小可力 : hahaa~~~不是只有你識望下有冇識既人, 我都會
見到你, 你都是一個出名的BLOGGER ,
不是和你太熟, 只是覺得你熟面口
沒有必要親自向你說早安, 向你行個禮吧???

我問你為什麼要對號入座 . 此地無銀
你就東拉西扯 你跟誰去排隊 有沒朋友 都跟我無關
重點我沒有跟誰提及我在講的是誰

小嬌 : 你而家係將我篇文成段copy 唔係引用
可能你真係認為文中人係你
如果唔係都唔洗咁此地無銀 咁緊張

小可力 : 我在文中已認了那人是我啦
你看不出嗎???
是未公開你的名未而已

我非常我搞不懂 是不是只要我講一件事
你跑出來說是你 然後說我幻想力豐富
就把整件事的矛頭拍向我 ?

小可力的朋友 / FANS 繼續支持她吧
反正是誰屈誰 外人一早明白

bananaN : 其實小嬌將佢見到既野寫係佢個blog , 佢又無話係邊個 , 之後小可力copy左小嬌段文話小嬌攪事 , 請問成件事係唔係咁呢?

如果係的話...我想問下小嬌只係將佢見到既野寫係blog姐 , 點解小可力要copy小嬌段文仲要話人係話緊你? 仲要話人係攪事呢?
 
小可力 : 明眼人會明白的~~
bananaN , 如果你唔明的我都唔想多講
請遠離是非吧 !
 
 
即管說我在搞事 !!
如果我真的有提及過 "我說的是小可力"
我會自動消失
不然 你就不要聲大大說委屈了 !
 
 
 
以上

1 則留言:

  1. 其實全萹文無提佢,佢有dblogger fb出來支持佢,仲出埋隨想話你,呢個世界什麼人都有

    回覆刪除